Institutul de Economie Mondială organizează, în condiţiile Legii 286/2011, concurs pentru ocuparea unui post vacant astfel:
– 1 post ECONOMIST 1A – poziția 67 în statul de personal;
Concursul va avea loc la sediul I.E.M. din Calea 13 Septembrie, nr.13, sector 5 pe data de 03.12. 2015, ora 11ºº, iar dosarele de concurs se vor preda până pe data de 03.11.2015 ora 12ºº, la camera 5210, biroul Financiar Contabilitate, Resurse Umane si Salarizare (d-nei Nela Miru).
Condiţiile de concurs sunt cele prevăzute de Legea cadru 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, coroborat cu Hotararea 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, precum si in conformitate cu Regulamentul de organizare si functionare a IEM.
Examenul va consta în analizarea dosarelor de concurs depuse, proba scrisă şi probă de interviu specifică postului.
Dosarul de concurs trebuie să conţină:
1) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului Institutului de Economie Mondială;
2) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
4) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în specialitatea studiilor;
5) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
6) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7) curriculum vitae;
8) alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii. În cazul documentului prevăzut la alin. (5) , candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Actele prevăzute la alin. 2), 3) şi 8) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea. Documentele solicitate se îndosariază, în ordinea menţionată, într-un dosar cu şină care va fi înregistrat la secretariat.
Actele prevăzute la alin. 2), 3) şi 8) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Documentele solicitate se îndosariază, în ordinea menţionată, într-un dosar cu şină care va fi înregistrat la secretariat.
CERINŢELE POSTULUI – Economist 1A:
– Studii superioare de lungă durată;
– Experienţă în muncă – minim 5 ani vechime;
– Obligatoriu experienţă în contabilitate : minim 5 ani;
– Experienţă în contabilitate PROIECTE UE;
– Experienţă în activitatea de lucru cu salariaţii;
– Competente si aptitudini tehnice: abilităti in utilizarea calculatorului si de utilizare a programelor: Word, Excel, Internet Explorer, etc.
– Competente si aptitudini organizatorice: abilităti pentru activitatea in echipă, bună comunicare, aptitudini de organizare privind documentatia activitatii de personal in cadrul institutiei.
BIBLIOGRAFIE:
– Legea finantelor publice nr.500/2002 cu modificarile si completarile ulterioare;
– Legea Contabilitatii nr.82/1991 cu modificarile si completarile ulterioare;
– Legea nr.571/ 2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare;
– Legea nr.752/2001 republicata privind organizarea si functionarea Academiei Romane;
– OMFP nr. 1792/2002 privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor;
– Ordonanta Guvernului nr.119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
– OMFP nr.2861/2009 privind inventarierea patrimoniului; ü OUG nr. 34/2006 privind achizitiile publice;
– OMFP nr. 2281/2009 privind planificarea platilor in trezorerie;
– Legea nr.284/2010 privind salariazarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
– Legea nr.319/2003 privind statutul personalului de cercetare;
– Legea nr.53/2003 Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare;
– Legea nr.263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice.
Bucureşti, 19 octombrie 2015
Director,
CS I Dr. Simona Moagăr – Poladian