Referent II (studii superioare) – specializare intreținere rețea de calculatoare si probleme de IT;
– Studii superioare de specialitate;
– Experiența în muncă – minim 10 ani vechime;
– Experiența în specialitate – minim 5 ani vechime;
– Cunoștințe solide de sisteme de operare, administrare servere;
– Depanare hard si soft;
– Administrare rețele;
– Intreținere periferice si echipamente de birou.
Examenul pentru acest post consta in analiza dosar, interviu si proba practica.
Economist 1A-specializare resurse umane ;
-Studii superioare de lunga durată;
– Experiența in muncă -minim 10 ani vechime;
– Experiența in specialitate- minim 5 ani vechime;
– Cunoașterea legislației specifice resurselor umane, legislației fiscale, precum si a legislatiei in domeniul cercetarii;
– Competențe si aptitudini in utilizarea calculatorului in programe de resurse umane, revisal, și de utilizare a programelor:Word, Excel, Internet Explorer, etc;
– Competențe si aptitudini organizatorice: abilitați pentru activitatea in echipă, bună comunicare, aptitudini de organizare privind documentația activitatii de personal in cadrul instituției;
BIBLIOGRAFIE:
- Legea 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
- Legea 53/2003 privind Codul Muncii cu modificările si completările ulterioare;
- Legea 263/ 2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
- HG 500/2011 actualizată, privind Registrul de evidență a salariaților;
- HG 1860/2006 prind drepturile si obligațiile personalului autoritaților si instituțiilor publice pe perioada delegării si detașării precum si in cazul deplasarilor interne;
- HG 518/1995 privind drepturile si obligațiile personalului roman trimis in străinatate;
- OUG 158/2005 privind concediile si indemnizațiile de asigurări de sănătate; Legea 40/2011;
- Legea nr.76/2002 prind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă;
- Legea 319/2003 privind Statutul personalului de cercetare-dezvoltare;
- Hotărarea 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
- Legea 500/2002 privind finanțele publice cu modificările si completările ulterioare;
Economist 1A-specializare contabilitate bugetară;
– Studii economice superioare de lungă durată;
– Experiența in muncă-minim 10 ani vechime;
– Experiența in specialitate- minim 5 ani vechime;
– Cunoașterea legislației financiar- contabile si fiscale, precum și a legislației in domeniul cercetării;
– Competențe și aptitudini in utilizarea calculatorului, in programe de contabilitate și de utilizare a programelor: Word, Excel, Internet Explorer,etc.
– Competențe si aptitudini organizatorice: abilitați pentru activitatea in echipă, bună comunicare, aptitudini de organizare privind documentația activitații financiar-contabile in cadrul instituției;
BIBLIOGRAFIE:
- Legea 82/1991 cu modificările si completările ulterioare;
- Legea 500/2002 privind finanțele publice cu modificările si completările ulterioare;
- Ordinul 1917/2005 prinvind aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitații institutiilor publice;
- OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziții publice;
- OMFP 1792/2002 pentru aprobarea Normelor privind propunerea, angajarea, ordonanțarea si plata cheltuielilor instituțiilor publice;
- OMFP 3512/2008 privind registrele si formularele financiar contabile;
- OMFP 2861/2009 privind inventarierea patrimoniului;
- Legea 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale;
- HG 518/1995 privind drepturile si obligațiile personalului român trimis in străinatate;
- HG 1860/2006 prind drepturile si obligațiile personalului autoritaților și instituțiilor publice pe perioada delegării si detașării precum si in cazul deplasărilor interne;
Casier
– Studii medii;
– Experiență in muncă- minim 10 ani vechime;
– Competențe si aptitudini organizatorice: abilități pentru activitatea in echipă, bună comunicare, aptitudini de organizare privind documentatia activitații de casierie in cadrul instituției;
– Bune abilitați de gestionare a resurselor alocate;
– Competențe si abilitați in utilizarea calculatorului;
BIBLIOGRAFIE:
- Decret 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului opratiunilor de casa;
- Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor si constituirea de garantii;
- OMFP 1792/2002 pentru aprobarea Normelor privind propunerea, angajarea, ordonanțarea si plata cheltuielilor instituțiilor publice;
- Legea 500/2002 privind finanțele publice cu modificările si completările ulterioare;