Concurs – cerințele posturilor

Referent II (studii superioare) – specializare intreținere rețea de calculatoare si probleme de IT;

– Studii superioare de specialitate;

– Experiența în muncă – minim 10 ani vechime;

– Experiența în specialitate – minim 5 ani vechime;

– Cunoștințe solide de sisteme de operare, administrare servere;

– Depanare hard si soft;

– Administrare rețele;

– Intreținere periferice si echipamente de birou.

Examenul pentru acest post consta in analiza dosar, interviu si proba practica.

Economist 1A-specializare resurse umane ;

-Studii superioare de lunga durată;

– Experiența in muncă -minim 10 ani vechime;

– Experiența in specialitate- minim 5 ani vechime;

– Cunoașterea legislației specifice resurselor umane, legislației fiscale,  precum si a     legislatiei in domeniul cercetarii;

– Competențe si aptitudini in utilizarea calculatorului in programe de resurse umane, revisal, și de utilizare a programelor:Word, Excel, Internet Explorer, etc;

– Competențe si aptitudini organizatorice: abilitați pentru activitatea in echipă, bună comunicare, aptitudini de organizare privind documentația activitatii de personal in cadrul instituției;

BIBLIOGRAFIE:

  • Legea 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
  • Legea  53/2003 privind Codul Muncii cu modificările si completările ulterioare;
  • Legea 263/ 2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
  • HG 500/2011 actualizată, privind Registrul de evidență a salariaților;
  • HG 1860/2006 prind drepturile si obligațiile personalului autoritaților si instituțiilor publice pe perioada delegării si detașării precum si in cazul deplasarilor  interne;
  • HG 518/1995  privind drepturile si obligațiile personalului roman trimis in străinatate;
  • OUG 158/2005 privind concediile si indemnizațiile de asigurări de sănătate; Legea 40/2011; 
  • Legea nr.76/2002 prind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă;
  • Legea 319/2003 privind Statutul personalului de cercetare-dezvoltare;
  • Hotărarea 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice. 
  • Legea 500/2002 privind finanțele publice cu modificările si completările ulterioare;

Economist 1A-specializare contabilitate bugetară; 

– Studii economice superioare de lungă durată;

– Experiența in muncă-minim 10 ani vechime;

– Experiența in specialitate- minim 5 ani vechime;

– Cunoașterea legislației financiar- contabile si fiscale, precum și a     legislației in domeniul cercetării;

– Competențe și aptitudini in utilizarea calculatorului, in programe de contabilitate și de utilizare a programelor: Word, Excel, Internet Explorer,etc.

– Competențe si aptitudini organizatorice: abilitați pentru activitatea in echipă, bună comunicare, aptitudini de organizare privind documentația activitații financiar-contabile in cadrul instituției;

BIBLIOGRAFIE:

  • Legea 82/1991 cu modificările si completările ulterioare;
  • Legea 500/2002 privind finanțele publice cu modificările si completările ulterioare;
  • Ordinul 1917/2005 prinvind aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitații institutiilor publice;
  • OUG  34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziții publice;
  • OMFP 1792/2002 pentru aprobarea  Normelor privind propunerea, angajarea, ordonanțarea si plata cheltuielilor instituțiilor publice;
  • OMFP 3512/2008 privind registrele si formularele financiar contabile;
  • OMFP 2861/2009 privind inventarierea patrimoniului;
  • Legea 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale;
  • HG 518/1995  privind drepturile si obligațiile personalului român trimis in străinatate;
  • HG 1860/2006 prind drepturile si obligațiile personalului autoritaților și instituțiilor publice pe perioada delegării si detașării precum si in cazul deplasărilor interne;

Casier

– Studii medii;

– Experiență in muncă- minim 10 ani vechime;

– Competențe si aptitudini organizatorice: abilități pentru activitatea in echipă, bună comunicare, aptitudini de organizare privind documentatia activitații de casierie in cadrul instituției;

– Bune abilitați de gestionare a resurselor alocate;

– Competențe si abilitați in utilizarea calculatorului;

BIBLIOGRAFIE:

  • Decret 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului opratiunilor de casa;
  • Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor si constituirea de garantii;
  • OMFP 1792/2002 pentru aprobarea  Normelor privind propunerea, angajarea, ordonanțarea si plata cheltuielilor instituțiilor publice;
  • Legea 500/2002 privind finanțele publice cu modificările si completările ulterioare;